fredag kväll

En fredag kväll som denna så sitter jag just nu hos johanna i granlo i hennes lägenhet :) Åt tacos hemma med familjen sen drog jag direkt hit med 20 över 6 bussen. Hade laddat upp med chips och polly men tro på fan att man glömmer den påsen i bussen. Sprang faktiskt tillbaka och frågade om jag fick kolla efter den men den var inte kvar, såklart.. Elin med turen, eller hur var det?

Iallafall så tänkte jag stanna  här tills elva ungefär, det vill säga försöka hinna med kvart över elva bussen hem till matfors igen! Fram tills dess så fördriver vi tiden med med lite tv tittande och snack! Just nu ser vi på sing a long på 3an. :) Tycker om det programmet, alltid så roliga medverkare där!:D

Nu börjar sing a long igen. Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0