Arbets intervju

Vill såklart börja med att be som ursäkt för urkass uppdatering av bloggen i helgen! Har varken orkat eller haft tid till det, men kan säga här och nu att att det blev utgång både fredag och lördag, och söndag vart som vanligt bakis dagen nummer ett!

Idag är jag uppe tidigt, pigg och allert! Där ljög jag, förlåt..
Men uppe tidigt är jag iallafall, strax redo för en arbetsintervju i Stockholm :D
Lite nervös är man ju som alltid men det här ska nog gå bra det med!

Om jag ska hinna med mig här på morgonkvisten så är det nog bäst att jag börjar rota lite i kylskåpet nu!
Vi hörs imorgonkväll, tisdag :) Och önska mig ett stort lycka till på arbetsintervjun!


Kommentarer
jonna

vart är det du ska på interjuv då?:P

2008-10-06 @ 16:10:28
URL: http://xjna.blogg.se/
isas mamma *

hej! tack :) jaa jag färger själv. fast har färgat typ 6 ggr nu sammanlagt & det är ändå inte klart. är inte samma färg överallt. men man får färga med mellanrum så inte håret lossnar :D

2008-10-10 @ 08:53:53
URL: http://idaahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0