utgång x2

Torsdagen blev inte alls som planerad! Tanken var att jag och maria skulle gå på bio och se patrik 1,5, men efter att ha suttit ett tag så kom vi båda fram till att vi ville ha med oss fia på bion också så vi väntade tills 21.10 bion. Då vi väl suttit och väntat in fia i många många timmar så finns det bara 3 utspridda platser kvar på bion, god damn it! Men det var ju inte så värst mycket att deppa över, vi drog till chaplins och drack lite shots och cider ist!;)



Andra shoten på en helt vanlig torsdag



Bäst i hela Stockholm!:D <3



Maria och hennes ragg!;)


Igår fredags vart det inte heller som jag hade tänkt mig. De flesta som var ut ville bara upp och ta en eller två öl bara för att fira att det var helg och umgås lite!:) Men det vart lite mer än så! Synd bara att jag inte har så många bilder från den kvällen. Dessutom är kameran helt retarded nu så jag hoppas på att jag får en ny i julklapp!:D


Ikväll är det natt jobb som gäller. WHY!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0