Jobb.

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.. Men det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev kan jag kort sagt säga! Det har för det mesta bara varit jobb och slappt på hemmaplan om kvällarna!

Idag fick jag sluta lite tidigare så jag drog hem och duschade och sedan gjorde jag mig klar för att åka till kusinerna! Blir här över natten också :) Tycker det är så mysigt!

Imorgon kommer min kära mor hit! Love love love :) Så som jag saknar min kära mamma om dagarna!:/ Synd bara att hon bara stannar tills fredag. Bu för henne, men hurra såklart för att hon kommer hit en snabbis iallafall :) Så på torsdag kväll och imorgon kväll ska jag bara umgås med henne!

Helgen är kanske lite långt fram ännu men om man tänker smart så är den ju snart här! Har inga större planer för den förutom jobb som vanligt.

Nu är det nog dags att bädda i ordning en bekväm bädd och slå på en film nere i trivsamma källaren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0