Sprängaren

Hej på er .. :) Sitter här i vardagsrummet nu med den bärbara och kollar på sprängaren som går på tv4 ikväll.. :) Just nu så är det paus så då passar jag på att skriva kvälls bloggen! Kom hem för en liten stund sedan .. Har varit och jobbat och det har varit jätte lugnt =/ Tycker det är så tråkigt när det är så lugnt för man blir så trött och rastlös! FIick sluta ungefär 20 minuter tidigare så det var skönt med tanke på att jag bara sovit 4 timmar idag så vare väldigt skönt att få komma iväg lite tidigare!

Innan jobbet åt jag, mamma och linus på max!:) Blev lowcarb mål för mig och mamma!=D Mums ;) Har även kommit på en matlista för mig i sommar! Måste sluta med max maten ^^

Min sommarmat lista:
Inget friterat, endast en gång i månaden.
Ingen onödig läsk, mineralvatten som gäller!
(Vid grillning är det helt okej med läsk)
Inget vitt bröd alls, fullkorn skare va!
Godis och allt som hör där till äts på helger.


Hoppas bara jag håller denna lista!;) Kan ju alltid hoppas!=D

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen! Sen blire sooovaaaa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0