Sol sol sol!

Åh, vilken underbar morgon! :D Vaknade halv 9 idag och  var jätte pigg. Inte så jävla populärt med tanke på att jag jobbar mellan 22-05 inatt! Haha, kommer nog vara jävligt trött om jag inte sover ngt innan så jag ska vila nångång efter middagen ikväll tänkte jag annars kommer jag aldrig att orka. Känns inge kul att jobba heller, hatar att ha stängning :p Så jävla tärt ju!!

Men iallafall ;) Idag är det underbart väder med strålande sol! Har inte kollat termotern än men det är säkert runt 20 grader, minst!? Blir väl en promenad med voven i det här fina vädret och köpa glass :D Ska bara vara hemma idag vad jag planerat, behöver den här helgen för mig själv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0