Nytt kort!?

Mitt älskade bankomatkort har gått sönder för tredje gången nu tror jag att det är! Butikerna börjar bli lite less på mig som kommer med ett kort som dom måste knappa in, det tar ju lite tid.. Och jag själv börjar bli lite less för jag får inte ens ut pengar på kortet :s Konstigt tycker jag! Det har ju som sagt hänt förut att magnetremsan gått sönder men det har aldrig blivit så förstört att jag inte ens kan ta ut pengar på det!:o Aja, ni förstår ju iallafall vad jag måste göra .. Beställa ett nytt kort! Och när jag ändå är tvungen att göra det så tänkte jag beställa ett kort med eget motiv på  :) Tror jag ska ha Elsa på kortet men har ännu inte hittat nåt passande..


Här är ett alternativ.
Vad tycker ni om detta?

image87
Kommer troligtvis fylla min kära blogg med fler alternativ lite senare!:D
Tänkte gå ut och knäppa lite kort på Elsa nu medans det är fint väder!


Kommentarer
Ida

Det var jättefint :)

2008-05-31 @ 17:49:51
Jonssa

Lägg inte bankomat kortet med andra kort så håller det sig:D

2008-06-01 @ 00:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0