Lycka!!

Nu är jag nog den lyckligaste på jorden den här dagen iallafall ;) Har nyss gjort omprov i datakunskap och det gick finfint så där har jag fixat G nu!;) Sen var jag nyss och pratade med min matte lärare om det sista provet som vi har i Matte A. Han skulle skriva ut ett papper med några uppgifter på, och klarar jag alla dem så får jag G i matte också! :D Kung jag är alltså.. ;) Haha så stolt :D

Måste bara få skryta lite över mina betyg nu ;)

Hotell A: MVG
Datakunskap: G
Arbetsmiljö & säkerhet: MVG
Livsmedelskunskap: VG
Livsmedelhygien: VG
Svenska A: G
Matte A: Förhoppningsvis G

Storkök A och Kallkök A vet jag inte än.. Men får nog G där med! Har inte pratat med min lärare utan det blir till veckan ;) Servering vet jag inte heller än men Ann-Marie trodde att jag skulle få VG där :D Hoppas!;) För det är ju servering som jag tänker gå och därmed det ämnet som jag ska satsa mest på också! Är iallafall nöjd över mina betyg hittills!:D


Kommentarer
Ida

Det ska du vara :) skit bra ju! =)

2008-05-29 @ 21:06:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0