jobbjobbjobb

Mina dagar ser ut som rubriken! jobb, jobb, jobb, och återigen massa jobb! Börjar bli helt knäckt på det här nu .. Men som tur är så har jag underbara arbetskamrater som förgyller min tid medans jag är där ;) Thanks everyone!

Har precis kommit hem från jobbet.. Slutade kl 19.00 men stannade kvar och käkade också blev det lite surr med bland annat jimmy, isabelle, hasse och carro! Surrade om allt och inget och åt chicken nuggets!:D Yumie ;)

Kom ut från duschen för en liten stund sen och tänkte alldeles strax hoppa i säng! Upp tidigt imorgon bitti som vanligt för att gå i skolan och sen vidare direkt till jobbet.. Funny? Yes, really..

Helgen:
Fredag: Skola, jobb 12-20. Hem och sooova!
Lördag: Sova mera, träffa xxxxxxx, jobb 23-05
Söndag: Sova, plugga och jobb mellan 20-00

Jiho! Om jag ska vara riktigt ärlig så skulle det faktiskt vara riktigt skönt att få vara ledig nångång med ........

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0