Ingen ork alls..

Får be om ursäkt för att jag skriver så lite nu för tiden men det finns ingen ork till nånting nånstans längre.. Är så less på i stort sett allt just nu.. =/ Menmen, jag vet ju själv att det går över så det är bara att bitá ihop.

Sitter iallafall på pappas jobb just nu .. Tanken var att jag skulle plugga lite matte men när jag öppnade boken så kände jag ingen lust längre. :p Måste prata med min matte lärare sen också och se vad jag behöver göra! Med tanke på att jag bara kan få G i matte nu så känns det lite onödigt att göra så många uppgifter!  =p

Om cirka en timme ska jag åka iväg och äta lunch med pappa.  :D Mums! Gissar på att han väljer Sibylla ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0