Härliga väder!

Är på riktigt bra humör idag och det får jag tacka vädret för :) Älskar när det är sånt här väder! Fast man blir lite trött så efter maten så får jag vila mig lite så jag orkar jobba inatt ;)

Har iallafall varit ute i solen hela dagen idag! Dagen började kl halv 10 ungefär då jag tog morgonpromenaden med elsa och hämtade tidiningen :) Sen blev det english breakfast i solen med familjen! Mysigt .. Sen blev de en promenad med mamma och elsa in till byn och köpte isglass :) Gott att ha hemma nu när det är så soligt! Ett stycke isglass svalkar faktiskt riktigt bra ;) Så vi gick in till byn och hem .. Sen var de bara att hoppa in i bilen och åka till stan för emil hade match :) Medans de hade samling så var jag och mamma på stan ett tag. Köpte en svart kofta som endast går till bröstet. :) Tycker dom är så fina! Sen blev de lunch på subway och sen till matchen igen:D De vann med 3-1 mot IFK Sundsvall, emil fick även sätta en straff :)

Ikväll blire grillning med familjen o sen vila ett tag! Sedan börjar jag jobba kl 22. Tror jag ska starta moppen runt 20.00 och sätta mig vid datan på jobbet och gå igenom några kurser!

Skriver kankse mer ikväll, om inte annat så hörs vi imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0