Back in the days!

Sådär ja .. Nu är jag hemkommen från min lilla break up! Har haft det jätte skönt och mysigt både i Falun och i Stockholm.. Har vilat upp mig ordentligt och gjort sånt som jag tycker är kul, så nu ska jag nog klara de sista veckorna i skolan! Har precis gjort allt inför morgondagen: Renskrivit och pluggat för provet och redovisningen!

Helgen bestod till stor del av shopping och alcohol! För tillfället så har jag inte riktigt tid att sätta mig ner och fixa till det här på bloggen. Det krävs tid och tålamod för att få det bra gjort. ;) Men bilder kommer att laddas upp på bilddagboken nu ikväll och även här vid senare tillfälle.

Godnatt!
http://epmn.bilddagboken.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0