uppe med tuppen!

God morgon!
Imore klev jag upp med tupen så jag är rätt trött än måste jag säga! =) Men det blir ju så när man vill tjäna lite pengar, då måste man upp tidigt ibland också!;) Menmen, jag börjar bli rätt van, hehe.. Elsa låg på golvet i mitt rum när jag vaknade av väckar klockan så jag tog upp henne i sängen och myste ett litet pytte tag innan vi gick upp på övervåningen och sade godmorgon till valparna! :) Knäppte några kanon bilder på dem också! Men tyvärr så kan jag inte ladda över de på datan nu för den datan är en stationär och står på linus rum som ligger och sover. Lite tidigt att väcka honom nu  :p Men det kommer bilder, i promise!


image8

Medans jag ändå har tid så tänkte jag passa på att önska er en ...

image5

GLAD PÅSK & TREVLIG PÅSKHELG!
Vad ska ni göra i påsk och vilka är ni som läser?


Kommentarer
Ida

Jag läser ju självklart ;) Men jag kan tyvärr inte komma upp till dig på söndag å titta på valparna för jag tänkte åka till pappa imorgon då han fyller år å stanna där även söndag. Men ring! så hittar vi på något på lovet=)

2008-03-21 @ 18:56:57
lisa

Jag är i Vemdalen och röjjer jag!

2008-03-22 @ 23:09:04
URL: http://edvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0