Good morning!

Godmorgon alla nära och kära. :p Har varit igång ett bra tag igen. Emmas papegoja började gapa halv 7 imorse så jag studsade upp ur sängen kl 8. Trött o tärd men nu börjar jag vakna till! ;) Morgonen har ägnats åt tv, grönt te och fil!:) Mums, det är vad jag kallar en bra start på dagen!

Finns inte så mycket mer att göra nu mer än att sitta här och fördriva tiden tills klockan blir dags att gå till jobbet.Men tänkte ge mig iväg tidigare än vanligt idag. Ska kolla lite pass för veckan o så! Och den där pärmen är lite speciell så det kommer att ta sin lilla tid!;)

Ikväll jobbar jag till 20.30 och sen blir det 21.15 bussen hem till mina kära päron och valparna!:D Ska gosa med dem hela kvällen sen blir det hoppa i lopplådan relativt tidigt för jag ska upp imorgon med och jobba 12-21!

Nu väntar plattången på mig!:)
Skriver mer ikväll om jag får tid!
Ha en bra dag!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0