Dagens...

Dagens låt: sean kingston-me love
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: använder aldrig smink
Dagens klädsel: morgonrocker är på fortfarande!
Dagens händelse: finns ingen händelse att nämna
Dagens planer: plugga lite och förhoppningsvis hälsa på valparna!
Dagens vill ha: patrick!
Dagens drog: tuggummi
Dagens tråkigaste: sitta här?
Dagens finaste: valparna såklart!
Dagens köp: har inte köpt något today
Dagens mat: havrefras med mjölk (frukost)
Dagens mående: ont i huvudet! =/

Idag är jag hemma från skolan pga att jag sovit riktigt dåligt inatt så jag vaknade med en enorm huvudvärk som ännu sitter i .. :/ Ikväll hoppas jag på att få hälsa på Elsa och valparna! Innan dess så är planen att skriva klart en bokrecension, annars ser näst sista dagen innan lovet rätt lugn ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0