Bröllop!

Idag är hela familjen Nilsson bjuden på bröllop så här hemma stryks det skjortor och annat kul för fulla muggar! Själv är jag redan klart med allt mitt, nästan iallafall!=) Har hunnit platta håret och fixa till luggen! Har ju mämligen klippt lugg nu! Gjorde det igår och toppade igenom resten av håret! Så nu väntar jag bara på min mor som är hos skomakarn och hämtar ut ett par skor som han har fixat! :p Sen ska mamma locka lite av håret på mig ;) Sen ska jag nog bara sminka mig och klä på mig och sedan så är jag redo för bröllop!



Bröllop idag den 29/3 i Selångers kyrka!

image22

Min kusin Viktoria och hennes pojkvän Magnus är det som gifter sig!
Gulligt när folk bestämmer sig för att dela resten av sitt liv med varandra =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0