Wonderful!

Helgen har börjat bra, mycket bra!!


Jobbade igår
precis som vanligt men fick sluta runt 18 tiden istället för 19.30 så det kändes skönt med tanke på att det var en förfest hemma hos tina som väntade! När jag kom dit så skulle dom precis börja grilla, jag hade redan ätit på jobbet så jag avstod middagen. Efter det var de full rulle med att dricka lite alkohol, spela musik och umgås! Hade en mycket trevlig kväll med alla tjejerna samlade. Runt halv elva nångång på kvällen så drog de vidare in till stan för en krogen runda. Men jag kände att jag inte orkade slösa några onödiga pengar när jag ändå skulle vara hos jocke kl 01. Kvällen och natten slutade iallafall med att jag, zanna, daniel och hans&jockes mamma fick låna en bil och åka för att hämta jocke. :p Hemma vid 02.00 slog vi på en film och myste till det!


Denna dag har jag invigt med att vakna på samma plats som jag somnade, dvs hos jocke. Han ska strax åka och jobba och jag ska åka in till stan. Päronen mina skulle kolla efter lite kläder och det är ju aldrig helt fel så jag hänger på jag med!

Jobb inatt mellan 01-05.
Ikväll blir det nog bara slappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0