Utlandsvärme!

Usch och fy.. Jag har sovit bort hela dagen idag, och bara för det så har det varit hela 30 grader varmt ute idag!! Men som tur är så har vi fortfarande 30 grader, dock ingen sol men det här är kanon ändå! Å andra sidan så klagar jag inte så fruktansvärt mycket över att jag sovit bort hela dagen ändå för det behövde jag :) Kan inte komma på sist jag fick sova ut ..

Mamma håller på att fixa utomhushörnan och pappa grillar! Mums, blir nog middag ute idag ;) Och om cirka en timme så måste jag åka iväg och jobba!:/ Real bad! Får be pappa spela in sanningens ögonblick åt mig så jag har nått att göra inatt :D

Bilder kommer förhoppningsvis ikväll!


Kommentarer
Ida

Är inte sanningens ögonblick slut?:o eller har jag missat nåt:P

2008-06-01 @ 19:46:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0