Trist!

Usch och fy vad tråkigt jag har! Sitter här för tillfället och läsar lite bloggar och kollar runt, samtidigt som jag spelar lite musik! Helt okej men man blir ju så uttråkad :o Tänkte skriva lite kort om helgen sen ska jag banne mig gå ner och städa rummet och sedan koppla in dvd:n och kolla på någon bra film!

Midsommarafton: Sov bort hela dagen eftersom jag jobbade natten innan den med.. Så kul hade jag! Sen jobbade jag ju midsommar natten med men det visste ni redan säkert..

Lördag: Jag var ledig!!! Fattar ni? L e d i g ! Helt otroligt.. Det firade jag med att festa med Lisa.. Tanken var att vi skulle på krogen men där kom jag inte in för förfesten spårade ur.. Ajaj! Senare på kvällen "råkade" jag betal 300 kr till taxin som skjutsade oss till efterfesten, den jäveln skulle bara ha 170 kr så han blev säkert glad för sina 130 kr i dricks..........

Söndag: Jobbade hela dagen lång med huvudvärk och tro på fan att man skulle få en jävla massa skit just den dagen.. Inte nog med att jag hade världens baksmälla utan kunderna och en till skulle klaga med. Åkte hem med 10 kilo godis och gjorde ingenting..

Idag så har jag inte heller gjort någon nytta direkt! Det har ju i stort sett ösregnat hela dagen IGEN! Blir man less eller blir man less? Jag vill ha sommar på riktigt! Men det verkar tydligen omöjligt..

Imorgon ska jag ta en sväng på stan och i samma veva så blir jag 199 kr rikare! Hur kan då detta vara möjligt? Jo, jag köpte ett par skor till min mamma här om dagen men självklart så var dem för stora för henne.. Men det gjorde iallafall mig lycklig!

Nu: Ner till mitt så väldigt välstädade rum och se på film! Nästan så iallafall! Ner och städa och se på film. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0