The..

Jag kommer ihåg så väl när jag var liten! Hela min familj drack te till frukost, till och med min lillebror som är 2 år yngre än jag.. Jag var alltid så svartsjuk på dem för att de kunde dricka the och inte jag! Varje morgon provade jag något nytt.. Någon ny smak, utan mjölk, med mjölk, utan socker, mera socker och så vidare .. Ingenting smakade bra enligt mig själv och någon dag gav jag upp det där .. Minns inte när eller hur utan det bara försvann.. Och idag så missbrukar jag the dagligen och det är min bästa varma favorit dryck!

Intresseklubben antecknar...
Grönt the är min absoluta favorit! Den från lipton som är förpackade i små pyramider.. Efter det så kommer friggs blåbär och hallon te (skilda smaker och påsar). Friggs pepparmint är också god! Och liptons peach&mango .. Nästa införskaffning blir nog friggs nypon the, verkar intressant!

Ni där, the älskare!
Vilket the är eran favorit?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0