teori

Idag är en riktigt tråkig dag igen, precis som igår.. Men har faktiskt haft en del att underhålla mig med som tur är!

Dagen startade vid 13.00 ungefär med ett glas nyponsoppa och sedan bar det av ut till altanen och läste lite i teoriboken ..

Senare så kom jag på att jag måste beställa ett nytt bankomatkort, med ett kortmotiv! Emil hjälpte mig med att fixa till ett fint kort men tror ni att det går att beställa ett kortmotiv utan e-legitimation då? Nej, självklart inte!!! Så less!

Nu är jag göralös igen .. Tänkte blogga lite här och läsa några bloggar innan jag börjar på något nytt .. Blir nog läsa mer teori eller plugga teorin på internet. Kort sagt: Det blir något som har med teori att göra!


Det är iallafall den här bilden som jag vill ha på mitt nya bankomatkort!!



tack lillebror, du är bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0