Lista!

Har du rökt? ja, tyvärr
Har du snusat? ja, det med
Har du legat i sängen brevid en tjej? haha ja annars vore det väl lite konstigt va kanske!?
Har du blivit slagen allvarligt? nej, inte så att jag drabbats allvarligt av det. några blåmärken och ärr bara
Testat droger? har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!
Hatar du någon? nej, men det finns många som jag inte tycker om.
Har några av dina vänner svikit dig? japp
Vad har du haft för djur? hund, katt, gris, salamandlar och hamstrar!
Favvofärg; tycker om de klassiska färgerna, som vitt och svart. rött är också snyggt!
Har du en bror?
jag har inte bara en, jag har två stycken!
Naturlig hårfärg? typ rättfärgat, kanske? har inte sett till min riktiga hårfärg på bra länge..
Surfa/snowboard? nej, men skulle vilja lära mig båda delerna!:D
Kan du mer än två språk? Svenska och engelska kan jag.. Sen kan jag prata tyska "normalt" (jag heter, jag bor, jag har, ge vägbeskrvingar osv). Sen kan jag några få ord på spanska med!
Har du vart med om en olycka? Ja, fast den var väl inte så farlig att jag skulle vilja kalla den olycka men..
Har du träffat en kändis? ja det har jag :)
Har du lekt anden i glaset? nej, absolut inte!! ush


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0