Lättläsa körkortsboken!

Äntligen! Pappa har nu köt den lättläta körkortsboken åt mig :) Lite pinsamt kanske men ibland får man stå för sina svårigheter för att ta sig igenom vissa faser i livet, som det där med att ta körkort.. Nu hoppas jag på att kunna läsa den där jävla boken utan några problem! Till boken fick man även en ljud cd med vilket underlättar det hela. Man lyssnar på den via datan! Perfekt!

Det händer en del nu med.. Har planer som att åka till Stockholm på söndag och stanna där tills tisdag :) Kanske måndag kväll.. Har inte bestämt mig än för jag vet inte när jag börjar jobba på tisdag riktigt. Har jag tur kan jag säkert byta bort det passet också så slipper jag bekymra mig över tiderna.

Ikväll blir det kanske utgång.. Victoria skulle höra av sig sedan så får se då hur det blir!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0