Jobb jobb jobb..

Jaha.. Ännu en jobbdag avklarad.. Blev drive-in som vanligt för mig.. Helt okej men det är ju så stressigt så man bara vill dö .. Helst när det kommer bilar som inte beställer nere vid högtalaren! Ååh.. Irriterande! Menmen, jag kom ju hem iallafall och det tycker jag är huvudsaken! Har bytt mitt pass imorrn också så jag jobbar 11-20 istället för 16-20 .. Jobbar faktiskt hellre 9 timmar än 4 timmar.. De korta passen känns som att man kommer dit och går hem lika fort .. Tiden går faktiskt fortare på 9 timmars passen med :) Så jag är glad över att ha fått det där passet bortbytt mot ett längre pass!

Ikväll händer väl inte så himla mycket antar jag .. Ska åka iväg med 00.20 bussen bara.. Annars inget planerat..
Tänkte ta mig en dusch nu och byta om lite .. Man är ju inte alltför fräsh efter att ha jobbat 9 timmar i sträck!

Säger Godnatt här och nu eftersom jag antagligen inte kommer att blogga mer ikväll..


Kommentarer
Malin

Gud vad mycket du verkar jobba.

2008-06-28 @ 22:14:37
URL: http://brunettmalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0