Hemfärd today!

Idag har jag många tankar i huvudet, alldeles för många...

Sitter just nu hos mina kusiner och har busat med dem en liten stund idag :) Kom väl hit runt ett och sedan dess så har vi hunnit med att bland annat gunga och åka rutchkana i lekparken! Mysigt värre har det varit ..

Slog mig ner vid datan för att kolla mailen, mest för att se om jag fått något svar från rektorn på Stockholms internationella restaurangskola.. Det finns plats för mig!  Happy me! :D Enda nackdelen var väl att dom har läst 4 ämnen som inte jag har läst, men då har ju de några kurser ogjord som jag redan läst, så jag ser det inte som något hinder! Samhälle, religion, engelska och näringslära är iallafall de fyra ämnena som dom har läst och som jag inte läst ännu..

Nu har jag en del att fundera över i sommar :) Skulle ju faktiskt inte vara helt fel att flytta ner hit om jag får säga det själv! Ska ringa dem imorgon för att fördjupa mig lite extra i deras studier och skola..

Kommer hem ikväll också! Flyget startar med avgång från Arlanda klockan 17.25 så jag är väl på midlanda vid 18.15 .. Då ska vi köpa massor med nötter och chips, och läsk såklart, och sedan sitta och heja på Sverige framför tvn ikväll...

Jag tippar 3-1 till Sverige på matchen ikväll!
Hur tror ni att matchen slutar ikväll ? :)

Nu ska jag busa massvis med mina kusiner innan mormor kommer för att hämta mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0