God afton

Go kväll mina nära och kära, och förståss alla andra som läser min blogg.. :) Kom hem från restaurang besöket vid 9 ungefär.. Har suttit ute med mamma och pappa och spelat lite uno tills nu ungefär.. Har fördrivit tiden med att sortera alla mina bilder till en egen mapp här på datan. Välbehövligt!

Dagens shopping:
Två navelsmycken, SIX
Massor med smycken, SIX
Två koppar, två skålar, två tabletter (bordsunderlägg), Indiska

Har även lagt undan 4 av varje sort utav det som jag köpte på Indiska tills på måndag.. Love them so!! :)




Det här är vad jag köpte på indiska.
Älskar färgerna och det jag föl för mest är koppens storlek, STOOOR!

Nu ska jag mest bara hålla tummarna för att en film ska ladda klart ikväll så jag kan brädda ut lite filmer!:)

GOD NATT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0