Frukost-Lunch-Middag

Gårdagens Frukost-Lunch-Middag
Det fick bli allt i ett pga den sena tiden jag vaknade!

image90

Mamma lyxade till det med en sallad
innehållande isbergsallad, basilika blad,
rouccola sallad, tomater, oliver och feta ost!



image91

Grillmästaren vet vad man vill ha, min kära pappa!
Grillad fläskkottlett, grillad majs med kroketter och bearnaie sås!

Mums!
Tack för maten, nu byter vi ut faten!

image92

Till efterrätt blev det jordgubbar med mjölk!

Det var ingen dålig frukost-lunch-middag!


Då jag kom hem igår kväll hade mamma och pappa varit på ikea och köpt nya möbler till uteplatsen på framsidan, med sig hem hade dom också lite nytt och fräsht till vår myshörna ute på altanen! Såhär ser det ut nu!

Framsidan:
image93

På altanen:
image94

På förstukvisten:
image95


Det var väl allt för igår!
Förutom att jag jobbade mellan 20-00!


Kommentarer
Ida

Vad fint det blev, och vad mysigt det såg ut på baksidan :)

2008-06-02 @ 15:56:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0