confused

Jag vet inte om jag har gjort rätt och jag vet inte heller om jag kommer att göra rätt..
Jag kommer förmodligen att ångra allt, precis allt, och sedan gräva min egen grav.

Dagen är inte världens bästa dag men den funkar! Är i full gång med storstädning av mitt rum och så vidare ;) Finns en del att åtgärda där nere om man säger så.. Tänkte bli klar med detta innan jag åker in till stan så jag kan komma hem ikväll, duscha, slå på en film och somna riktigt otroligt skönt för att sedan vara utvilad imorgon bitti då jag börjar klockan 07.30! Damn!

Tog en liten paus från det hela för att kolla kontot och se vad jag fått för lön! Den var underbar, mer behövs inte sägas. :) Mer än hälften hamnade såklart på sparkontot direkt och hälften till nöje! Bland annat för veckan som kommer och för att betala tillbaka mormor en massa pengar, en sisådär 500 spänn.

Nu är det nog dags för mig att fortsätta städa för jag hade tänkt laga någon typ av frukost/lunch/middag innan jag beger mig mot stan för att sedan traska till jobbet och jobba mitt 4 timmars pass.'

Skriver förmodligen något ikväll om jag inte somnar på bussen på väg hem så att säga..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0