Beautiful day!

Dagen har varit kanon bra :D Började med halkbana uppe i härnösand, och det gick väl inte som väntat precis! Snurrade runt flera varv i kurvorna och när jag bromsade :p Trodde ett tag att jag skulle få färdas i likbil hem till sundsvall igen, men det gick bättre sen och jag fick åka hem med de som jag åkte dit med :D Tur är väl det ;) Stannade till på bigboy i hsand med och åt på bigboy allihopa .. äckligt vare, världens äckligaste nuggets! uusha

När vi kom till Sundsvall träffade jag en person som jag aldrig hade träffat förr ;) Haha .. Personen var dock över mina förväntningar, så det var ju positivt! Kollade på film ett tag och sen var jag tvunget att åka på personal mötet och sen till Max i birsta för att jobba där medans dom hade personal möte.. Lugnaste stunden jag haft på max i hela mitt liv! Tackar för de föresten för jag sov ju bara 3 timmar inatt :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0