svartskalle!

Hej hopp och god kväll :)

Har alldeles precis kommit hem .. Jag och mamma har varit och hämtat elsa och faktiskt en liten valp också :) Fast valpen har vi bara lånat för att se om det funkar! :) Det är en flatcoated retriever på 4 månader som heter Jojo! Jätte söt och gosig!:D Får se vad pappa säger när han kommer hem.. Man kan väl nästan säga att avgörandet ligger hos han!

Är lite för trött för att skriva något långt inlägg..
Nu ska jag äta ngt sen sova! Imorgon står det klippning plus slingor på schemat!

För övrigt så är det nytt ställe plus ny frisör imorgon.. Sax & Kam!
Har hört bra ord om dem så jag hoppas att jag blir nöjd :)
Och den här gången är det en ung tjej som såg lite tuft ut!
Hoppas hon kan fixa till någon fräsig frilla!=D Tänker ge ansvaret till henne.
Det vill säga: Klipp som du tycker, behåll längden och gör något åt luggen!

Blåbärs the och någt tilltugg! Here i come!
Godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0