Stan!

Hej på er!

Har varit igång ett tag nu och träffat Evelina :) Längesen man träffade henne så det var kul! Vi åt jordgubbar och lite glass :) Musmigt vare! ;)

Nu
ska jag hoja ner till byn och köpa mig en dricka sen sätta mig på bussen in till stan.. Känns ju som om att det kan behövas en eller annan läsk på bussen idag, lär vara stek hett!

På stan tänkte jag kolla mig efter en kjol, en hög kjol :) Blommig eller prickig vill jag ha =D Hoppas man har turen att hitta en ;) Kanske att jag köper en BH med avtagbara band också.. Om det finns någon som passar dvs!

Sen blir det mat och bio med mamsen och c/o! :)

Vi hörs ikväll!


Kommentarer
Anonym

Hej där! =)



Vill du bli hörd och synas mer?

Tävla då i min blogg om att bli veckans blogg och

få din alldeles egen ikon. Passa på och skynda! =)

http://rebeccaasv.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-veckans-blogg-nr-2.html#comment



Kram

2008-07-15 @ 15:04:02
Madde

Tjingeling!!! Kikar snabbt inom :)

2008-07-15 @ 15:07:38
URL: http://angelwing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0