Nattjobb

Hejsan alla morgonpigga, och såklart: Hej alla ni andra.

Har precis kommit hem från jobbet.. Jobbat natt idag igen! Så tärt men det går ju undan bara man sätter igång.. Värst är stängningen men idag blev det rätt chill för serveringsvärden gjorde grillmaskinen, och fritöserna behövde jag inte heller göra :) Så det är skönt med stängning de dagar då vi har öppet till 4 men imorgon lär det bli lite värre.. Antar att jag kommer att få ta grillmaskinen då men men =/

Satte mig här ett tag för att utföra lite ekonomiska uppgifter och passade då på att blogga lite också!;) Det skadar ju aldrig så att säga.. Idag ska jag sova och sedan fortsätta med min rensning! Har rensat garderoben idag/igår (lördag alltså) så idag blir det till att rensa all annat skit som bara ligger och tar plats..

Nej, nu har jag gäspat allt för många gånger så nu ska jag gå ner och sova några timmar! Jobb imorn natt med.. =/ eller ja, idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0