Gatufesten!

Hej hej .. :) Förlåt att jag inte bloggat något under gatufest dagarna men har varit igång hela dagarna.. Det har varit jobb på dagen och fest/gatufesten på kvällarna och nätterna.. Så har inte funnits ett tomrum alls till att blogga något, eller att sitta vid datan överhuvudtaget!

Torsdag: Förfest hos Victor i ljustadalen med rosanna, lisa, crille, emma, therese också herrn som bor i huset förståss! Roligaste kvällen enligt mig :D Vart bra med röj och drag på Uggla vill jag lova ;)

Fredag: Jobbade mellan 9-14 ungefär, skulle egentligen ha slutat klockan 18 men det var så lugn så jag fick sluta tidigare :) Riktigt nice! Åkte hem och hade egentligen inga planer på att gå på gatufesten den kvällen.. Men efter många om och men så hamnade jag på förfest hos Alexandra med rosanna och lisa i bosvedjan! Sekunden senare var jag inne på gatufesten! Missade alla bussar som gick till matfors så det var bara att sätta sig på en taxi mitt i natten.. 487 spänn! Happy! Not..

Lördag: Jobbade även då och direkt efter jobbet var det förfest hos Rebecka med lisa och rosanna även den här dagen! På förfesten så var det även några östersunds killar, haha.. Blev lite chockade men dem var ju snälla och jävligt roliga att festa med så det brydde mig inte att dom var där! Klockan 19.45 stod vi nästan längst fram på stora torget för att se vår älskade HÅKAN HELLSTRÖM! love love love.. Han var grym!



Håkan! <3


UGGLA!

Har tyvärr inte så många bilder att bjuda på men den dagen då jag har tid till att kolla igenom alla 300 bilderna från gatufesten så lovar jag att lägga upp dem här, om det är några bilder att visa förstås ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0