Fullt upp.

Hej hopp!

Vet att jag lovade er att skriva en rad i fredags men sov på tok  för länge och precis då jag klev upp så skulle mor in till stan så då hängde jag på henne och shoppade lite. När vi i stort sett var klar med alla klappar och handlat det vi skulle så ringde dom från jobbet och frågade om jag ville jobba natt. Sa ja till det så det var den fredagen och lördagen! Lördag ringde dom också och frågade om jag ville jobba samma tid 20-05, och det gjorde jag såklart =) Så helgen har gått fortare än fortast! Men pengar såklart!!! =D

Men ska väl iallafall avslöja det som sades på mötet med syv på västermalm.. Jag börjar i skolan igen den 7e januari i OP08B. För er som inte vet vad det står för så är det Omvårdnadsprogrammet ettan.
Det känns jätte bra! =) Äntligen får jag ta studenten och blir det jag vill bli. Och dessutom så har jag en gymnasie utbildning också till den dagen då jag kommer på att jag vill göra nåt annat. Men ska inte ta ut ngt i förskott, nu får vi se hur det här går först :) Jag tror iallafall att det kommer att bli och gå jätte bra..

Nu har jag sammanfattat min helg, och med handen på hjärtat så orkar jag faktiskt inte skriva en rad till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0