sorry

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen av bloggen! Men tyvärr så har jag varit bortrest och sen jag landade i Sundsvall igen så har jag haft fullt upp med bland annat att jobba och installera en ny tv!;)

Tv:n blev inköpt idag på elgiganten! Fick ett litet bättre pris eftersom jag känner säljaren! ;) Stort tack till Mats! Det blev en 32 tummare. Inte så bra bild på de vanliga kanalerna men kollar man på dvd så är det super bild, riktigt kung faktiskt!

Hinner tyvärr inte skriva så mycket mer idag men tänkte att ni skulle få en bild på tvn iallafall! ;)



Mer bilder på vad jag gjort i veckan kommer imorgon!
Nu måste jag gå ner och sova för jag börjar jobba kl 07.30 imorgon bitti!

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0