Ny design, igen!:)

Kom precis hem från skolan och då hamnade jag här!;) Tänkte inte bli så långvarig utan bara kika bilddagboken en sväng och uppdatera denna kära blogg!

Det första jag gjorde var att klicka in på min blogg hemsida för att kolla om lisa hade fixat designen, och självklart så hade hon det! Tackar så mycket för denna fina design :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Tänkte ta en sväng med Elsa till agility banan en sväng bara!:) Köra lite.. Hon är ju så duktig på det också får hon en rejäl promenad dit och hem också!:D Så det blir de nog ikväll. Lite tv och lite plugg skulle nog inte vara så dumt heller. :p


Kommentarer
Anonym

Ladda upp bilder från dina gammla dar :D även nya..kul med bilder!

2008-04-08 @ 20:26:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0