helt slut!

Hej hej!:)

Har nästan nyss kommit hem från jobbet :D Så är helt slut nu alltså.. Somnade kanske runt tolv igår och var tvunget att kliva upp kl 05.20 för att åka med mamma. Hon börjar kl 7 så då fick jag ta en buss kl 8 från sjukhuset :) Kom till jobbet ungeför tjugo över 8, och precis när jag klev innanför dörren så kom emma springandes och sa att jag skulle byta om och komma in direkt! Så fick börja typ 40 min tidigare idag. Lite extra klirr i kassan de där!;)

Min älskade pappa hämtade mig när jag slutat kl 18 och då åkte vi hem och åt gooooo middag! ostbiffar med klyftpotatis! Mmm, mums!;)  Så himla gott!

Ikväll ska jag bara ligga framför tvn, inget annat alls!
Börjar jobba imorrn kl 10.00 o jobbar till 19. Buhu :/

Men ha en bra kväll, för det ska jag ha!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0