Vansinne

Gud så förbannad jag blir på sas. Jag bokade hemresa igår kväll som vanligt på ungoms biljett och skulle ringa till dom idag och säga att jag ska ha med mig ett litet barn som sitter i mitt knä, som jag gjort alla andra gånger då jag och Casper har åkt flyg. Men idag så säger dom att de har infört en regel där ungdomar inte får resa med barn, hur dumt är inte det??? Så ungdomar som har barn får inte resa smidigt med flyg då, vansinnigt!!! Det är ju många under 25 år som har barn nu i dagsläget..
Nåja, inte mycket att göra åt saken. Får ta och boka en resa med tåg istället, ganska så smidigt det med. :) Nu ska vi iväg på äventyr också, mysigt! Och jag å Kattis ska på mer äventyr ikväll. Wonderful thuesday!

Ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0