Snö kaos?

Tja, call it whatever you want to. Än så länge skulle inte jag vilja kalla det för snö kaos iallafall. Visst, det snöar ganska bra och är rätt mycket yrsel utanför fönstren men inte är det då kaos inte! Meterologerna och radio männen har ju haft fel förr så vi får väl se vad det här utvecklar sig till. Inte helt omöjligt att bli snö kaos kanske, vad vet jag.

Skulle faktiskt vilja åka in till stan idag men å andra sidan så är det ju ingen brådska! Ska ju baka idag oxå, sen är valparna här hemma så det är väl kanske bäst man stannar hemma ändå!:) Ska ta och leta reda på liiite mer fakta om det jag ska baka innan jag sätter igång. Tänkte nog göra det här snart medan man har någon hemma att ropa efter hjälp på om det så skulle behövas. ;)

Lägenheten beräknas vara klar med sin behandling idag oxå så vi får väl se om jag tar med mig vilda dit inatt och sover där kanske. :) Bestämmer inget ännu utan får se hur vädret utvecklar sig. Det avgör mycket! Måste ju handla om jag ska dit oxå :p Jobbigt.. ;) Pöh!

Ha en bra dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0