Föräldra utbildning

Har precis kommit hem från föräldra utbildningen på sjukhuset. :) Mycket information och inget studiebesök på förlossningen som jag trodde och hade hoppats på! :/ Men fick veta mycket om hur det går till när bebis kommer, hela besöket där och hur man går tillväga från första värken tills det att bebis är ute samt information om alla smärtlindringar som finns. :) Intressant men ska jag vara ärlig så hade man väl klarat sig utan den, för vad ska jag nu få reda på mvc's föräldra utbildningar som är 3 st? Nåja, något nytt lär man väl sig alltid. :)

Åkte och handlade på ica maxi efter vi var klar, blev färdiga runt kl åtta där. Köpte en choklad kaka och cola light ;) Mmm, underbart! Ska avnjuta chokladen resten av kvällen och spela lite på jungle jewle ;) haha.

Imorgon är en icke planerad dag, förutom att jag ska ringa och boka tid hos en sjukgymnast. Ska väl även till lägenheten och hämta lite grejer och packa för en resa mot stockholm. Mamma tar examen från sin utbildning som hon går på fredag så vi ska "fira" det nere i stockholm tillsammans med henne och mormor, och eventuellt våra kusiner. Mamma åker på torsdag och jag och pappa på fredag efter han slutat jobba så vi är väl nere runt åtta-nio tiden på fredag kväll. :) Åter igen hemma på söndag, men jag kommer såklart att blogga dagarna innan dess! ;)

Näe, nu är det till facebook som gäller! =)


Kommentarer
Maria

Vore kul om du kunde berätta lite vart du bor och vart du ska flytta=) Kram

2010-01-12 @ 22:15:47
Angelica

Mjo det var det jag också blev lite besviken över att man inte fick se. Men tydligen så har dem slutat med det år 2009:S Skumt det dära..

2010-01-13 @ 15:14:32
URL: http://mammaangiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0