Bergsjö

Ja, jag kom iväg till slut iallafall! Eller kom iväg, jag har ju inte åkt än men ska iväg om en liten stund, underbart! :D Det var verkligen inte igår jag var ut på nåt så det ska bli nice som satan!
Casper är med sin mormor och morfar hos karin&b-a och ida&emil så han kommer att ha det super medans hans mamma är ute och roar sig :) Känns ju lite konstigt samtidigt att man ska åka ifrån honom men han har de bästa barnvakterna man kan ha och jag kommer hem ikväll igen. Och bara för att jag har blivit mamma innebär ju inte det att jag slutar umgås med mina vänner och har kul på annat håll.

Nä, ska pussa lite på honom innan pappa kommer som ska skjutsa mig till tåget! :)


Kommentarer
Anonym

absolut! Mammor är värda att kunna gå ut och roa sig. Ha så roligt=)

2010-04-30 @ 16:06:54

hoppas du får de jättemysigt.Casper har bästa barnvakten,är avis kan jag erkänna.

2010-04-30 @ 16:14:37
n

casper är ju inte ens en månad gammal o du lämnar bort han? :O men alla är ju olika :)

2010-04-30 @ 17:57:34
Ida

Till n: Casper är snart två månader, ammar inte och Elin var på annat håll i högst några timmar. Vissa är skrattretande!



Och Elin, det gick jättebra. Du vet att du har världens sötaste och snällaste lilla pojken :) <3

2010-05-01 @ 19:36:22
URL: http://sjida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0