2012

Nu har vi lämnat 2011 bakom oss, men med många fina minnen såklart.
- Casper fyllde 1 år
- Jag träffade min dröm prins
- Tog tag i skolan igen
- Började åter igen med körkortet
Och så vidare .. Det är väl dem minnen jag kommer att bära med mig som dem bästa från det året. Alla har vi ju såklart mindre roliga minnen men dem behöver vi inte minnas. :)

Det blev en väldigt lugn nyårsafton iallafall, med got nyårs buffé, ett glas rött vin och ett glas champagne till tolvslaget såklart, alldeles lagom! Sen hann vi ju såklart med en tur på skotern också och Casper är som vanligt lika glad när han vår vara med Robins gudson Noel :)
Nu är vi hemma igen, home sweet home! Jag tänkte ta och göra sista fasen på teorin, så att man har det klart och kan köra slut testen sen och repetionerna. Bättre att bli klar med det i tid och vara godkänd så man kan boka tid för prov, och sedan repetera lite eftersom. Så får det bli, taggad till tusen!!
Och 2012 det ska bli världens bästa år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0