Wei

Wei, exprimenterade lite med håret idag igen och köpte en blekning. Fast det var ingen blekning heller utan den var mer en färg fast som var extra ljus, låter jävligt komplicerat märker jag men det sliter inte lika mycket på håret som en vanlig blekning iallafall. Och nu kan jag ju säga att det faktiskt ser riktigt bra ut, nu är det mer guld färg över hela håret fast jag kommer ju givetvis att köra en hel blekning på det här sen. :) Måste bara låta håret få suga i sig lite hår inpackning först, sen så.

Nu har vi precis kommit hem från Amanda iallafall eftersom vi gjorde hår färgningen där. Charlie behövde sova så då tog vi en promenad över dit. Gjorde först slingor på henne ur en hätta och sen när hon smetat i sin färg så hjälpte hon mig med mitt, team work! :D 

Casper ligger i sängen och ska försöka sova lite nu. Tror han somnade till i 10 minuter nyss och sen ringde min telefon och av nån konstig anledning så hade jag inte på ljudlöst så då vaknade han såklart. :/ Ja, han är väldigt lätt väckt .. Verkar ju inte som att han vill somna om lill fisen, så får väl ta upp honom igen. Ska ändå så snart fara till mamma och pappa och äta middag där idag igen, hon vill bjuda på något lite extra gott för att fira en liten grej ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0