Torsdag

Godmorgon torsdag!

Veckan börjar redan och äntligen gå mot helg, synd att Rickards arbets tider är ändrade så han måste jobba imorogon, skulle ha varit skönt om han var ledig nu då Casper är sjuk .. Inge roligt att vara ensam med honom då, uscha. :/ Lillen vaknade ju med feber imorse också, natten har väl varit lite si så där och imorse vaknade vi av att han panik skrek, försökte ge han välling och nappen men inget av det funkade. Så jag tog upp honom och la han precis intill mig och då somnade han direkt :love: Lill älsklingen min. Han ligger fortfarande kvar i sängen och sover tillsammans med Rickard, mys killar!

Jag själv ska väl ta och pallra mig upp till apoteket och hämta ut lite host medicin till lilleman och bara hoppas på att den hjälper bättre än sist vi hade den. Måste försöka få han att inhalera lite mer också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0