Tidig middag

Fick laga en tidig middag idag, eller sen lunch, kalla det vad man vill. Gjorde en av lillemans favoriter, spaghetti med köttfärssås, just för att se om han kan få i sig någonting annat än bara festis idag som han levt på hela morgonen, och cirka 100 ml välling. Den här då tidiga middagen eller sena lunchen verkar iallafall gå ner, skönt att se att han äter lite! Ser kanske ut att vara på bättrings vägen, inte lika röd blommig som han varit tidigare och att han äter lite är ju också ett gott tecken. Peppar peppar.


För min del så får nog middagen vänta nån timme till för jag känner mig inte alls hungrig just nu. Har ju svept kaffe och tagit några kakor medans Casper powernapat lite. Som sagt, så länge den lilla mår bra så mår jag också bra!

Efter Casper ätit klart så blir det nog ett mysigt bad, brukar behövas när han äter själv. ;)


Kommentarer
Annelie Videll

Så sant, mår dom små bra så mår en annan bra!! :)

2011-05-05 @ 18:50:15
URL: http://www.piri--piri.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0