Onsdag

Kan inte förstå varför jag alltid är så trött när Casper vaknar varje morgon, vet inte vad som har flugit i mig. Orkar inte kliva upp, orkar inte göra välling .. Tur man har en karl när man inte alltid orkar själv, för man orkar inte alltid, det har jag lärt mig. 
Fick iallafall sovmorgon fram tills typ nu, hur skönt som helst. Så nu har magen precis fått sig lite börda så nu återstår väl bara klädsel osv. ;)

Vi blir bara hemma nu på morgonen eftersom det är dags för Casper att sova sin förmiddagslur och även Rickard är ju hemma som inte börjar jobba förens kl 13 på dagarna. Mig gör det inget att han börjar så sent, det är bara mysigt att ha han hemma. Det enda negativa är väl som sagt på eftermiddagarna/kvälllarna, den där timmen innan lägg dags för Casper, då är det inte roligt att vara ensam. Men jag tycker att det funkar alldeles utmärkt ändå!

Så snart förmiddags luren är klar och klädseln med för den delen så ska vi ta oss en sväng till andra sidan bron idag och umgås lite med Angelica och Lucas :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0