Nordeken i ett nötskal

Klart sämsta hyresvärden som finns måste vara nordeken! De kan inte ens informera om när de stänger av vattnet en stund, och nu har det väl varit avstängt i snart en timme och ska de hålla i sig så länge så får dem väl fan se till att informera hyresgästerna också! Folk jobbar som vill duscha innan, folk har barn (de har väl dom flesta här i området) och folk måste väl kunna laga sin lunch. Gaah va irriterad jag är! Vad är problemet, vad sitter det i? Tack och lov så sover Casper nu och är inte beroende av vattnet just precis NU, men jag hoppas för gudarnas skull att det finns vatten sen när han är vaken. Han som har feber måste ju kunna dricka kallt friskt vatten, och blanda en flaska välling eller en skål med gröt ..
Och vart är mitt kaffe vatten när jag behöver det som mest?!


Kommentarer
Malin - Mamma till Novalee

Haha ja man blir så jävla irreterad.. :o

2011-05-05 @ 11:08:24
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0