Byte

Precis i samma stund som vi klev innanför dörren idag efter att vi varit på hus visningen så fick jag ett sms från posten att mina varor från polarn o pyret hade kommit. Självklart skyndade jag mig att hämta ut paketet och kläderna var sååå fina men ack så stora! Så jag fick ringa till polarn o pyrets kundtjänst och dom hade slut på storlek 86 i sin webshop så dem sa att vi fick åka till en polarn o pyret butik nånstans här omkring istället och byta dom. Sagt och gjort så raggade jag med mig Jessica till Birsta city och bytte ut overallen och mössan där, till mycket finare tycker jag!





Dessa två fick de bli istället! Så himla fina, Casper var super fin i dem. :)
Overallen är såklart lite för stor men kommer att bli perfekt i höst.


Kommentarer
Emelie

Inez har också en sån overall men naturligtvis köpte vi den INNAN de blev rea på den, så jäkla typisky.. :s fast vi köpte hennes i storlek 92 vi.. den går ju att spänna åt i midjan och i armarna och den satt åt bra nere vid beslutet tyckte jag..De sa på polarn att vi skulle ta den storleken så hon kunde använda den längre... Fast Casper kanske är kortare än inez :) Skiiit fin overall :)

2011-05-11 @ 20:38:22
URL: http://emelienorin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0