Torsdag

Haha, igår kväll så letade jag ivrigt efter någon film att slå på som man kunde somna till .. Här i huset så är det inte rikligt med dvd filmer, särskilt inte såna som jag ser iallafall. Mamma och pappa ser sällan på film och Linus och Emil ser mest bara på action och lite sånt skit, som jag inte alls tycker om att titta på. Så jag började rota lite i lådan bland alla vhs filmer istället, ingen riktig full träff där heller så det fick bli Miffo. Ingen bra film heller precis men den funkade bra att somna till ;)

Casper kom in till mig runt 7 imorse, då var ju han pigg och glad. Sen har det inte hänt mycket alls än så länge. Vi tog en promenad förut och mamma och Casper gick runt broarna medans jag tog en lunch på Dannes ;) Haha, kände inte alls för någon lång promenad! Sedan när dom var tillbaka så blev det en sväng på Ica och nu är vi hemma hos dem igen. Ska äta våffel lunch, gott! :D

Vi blir nog kvar här ikväll med och imorgon så kommer Rickard, mys! :)


Kommentarer
SVENSKK - Mamma till Jamie

SVAR: Ja, det finns ju en hel del olika hemsidor som man kan göra det på men då brukar man tyvärr vanligtvis få med en del reklam i fotona som deras text osv. vilket jag stör mig på. Bättre att göra själv då kan du mixa bäst du vill! :D

2011-03-31 @ 18:15:59
URL: http://svenskk.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0