Sällskap

Sådär, nu är det färdig borrat och hamrat för ikväll ;) Fick upp lite hyllor i köket och nu är Caspers rum klart så det ska han få inviga imorgon! Än är inte allt helt klart, där av inga bilder heller. Men det blir klart i helgen allt sammans.

Lilleman håller på att få fler tänder tror jag. Han är jätte lös i magen och det bara forsar pölar av dreggel. Hoppas bara att han sover bra trots besväret! Tänk egentligen, vad kämpigt det måste vara att vara så liten. Allt ska utvecklas, hela tiden, varje dag .. Och inte kan man göra något åt besvären själv heller (barnet alltså).

Nu har jag min egen tid framför datan och tvn ;) Det är så rent och fint här hemma så och inga måsten är kvar :D Hallelulja moment. Om nån timme kommer gammo också och imorgon kommer Rickard. Och det är sjukt vad jag ser fram emot helgen! Ljusparty och kalas, också fyller Casper ett år på måndag :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0